عضویت در سایت

«باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای یونسکو ـ ایران» موسسه ای است که براساس فصل ھفتم اساسنامه سازمان جھاني یونسـکو و موضوع مـاده یـک، دو و چھـارده اساسـنامه کمیسـیون ملي یونسـکو، به منظـور پیگیري اھـداف کمیسـیون ملي یونسـکو ـ ایران و بـه جھـت رعـایت دستورالعمل تشکیل باشگاه ھاي یونسکوـ ایران در چارچوب موسسات غیرتجاري و قوانین جمھوري اسلامي ایران به منظور ایجاد انسجام میـان باشــگاه ھـاي تخصصـي یونسـکو در ایران تأسـیس شده و شامل فعالیت ھایي با اھداف علمي، آموزشي، فرھنگي و ھنري با مقاصد غیرتجاري، غیرسیاسي، غیرانتفاعي و غیرصنفي و با ماھیت بین المللي، براي ترویج و آموزش و توسـعه مفھوم سواد، سواد رسانه ای و شبکه سازی افراد و سازمان های رسانه ای و ایجاد یک شبکه بهم پیوسته در داخل و خارج کشور است .
هدف این باشگاه کمک به توسعه دانش و ادبیات در حوزه های مرتبط با رسانه، سواد رسانه ای و فضای مجازی، گردآوری نخبگان و استعدادهای برتر جوان کشور در حوزه های یاد شده با هدف هم افزایی این پتانسیل ها و فراهم آوری زمینه تعاملات بیشتر است.
هر چند عضویت در یک موسسه و نهاد علمی، فرهنگی و آموزشی با ماهیت بین المللی و ذیل کمیسیون ملی یونسکو ایران و سازمان جهانی یونسکو خود یک امتیاز و مزیت ویژه به شمار می‌آید، اما عضویت در این باشگاه مزایایی از جمله امکان بهره مندی از تعاملات بین الملی در حوزه های تعریف شده، دسترسی به کنفرانس های بین المللی، دریافت تخفیف برای حضور در کارگاه ها و کلاسها و …. خواهد بود.
قابل ذکر است همه متقاضیان برای استفاده از کلیه خدمات باشگاه (ارزش گذاری اختراعات و استارتاپ ها، پیوستن به شبکه استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان در حوزه رسانه، ارتباطات و روابط عمومی و…) ابتدا باید در باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه یونسکو_ایران عضو شوند.

مدارک لازم جهت عضویت حقیقی در «باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای یونسکوایران»

1- بارگذاری تصویر عکس ۴*۳ متقاضی

2- بارگذاری تصویر کارت ملی متقاضی

3- بارگذاری تصویر صفحه اول شناسنامه متقاضی

4- بارگذاری سوابق تخصصی متقاضی (رزومه)

5- پرداخت حق عضویت سالیانه اعضای حقیقی بنا برمصوبه مجمع عمومی هیئت امنای باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای یونسکوایران از طریق درگاه پرداخت باشگاه همین وبسایت

مدارک لازم جهت عضویت حقوقی موسسات ، شرکتها و سازمانها در «باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای یونسکوایران»

1- بارگذاری تصویر عکس ۴*۳ مدیر عامل یا مالک موسسه ، شرکت و یا سازمان متقاضی

2- بارگذاری تصویر کارت ملی مدیرعامل یا مالک موسسه ، شرکت و یا سازمان

3- بارگذاری مجوز فعالیت سازمان ، موسسه یا روزنامه رسمی شرکت متقاضی

4- بارگذاری نامه رسمی در خواست عضویت در سربرگ و با امضای صاحبان امضاء و مهر شرکت یا موسسه و سازمان متقاضی

5- بارگذاری پروپوزال ضرورت عضویت حقوقی موسسه، سازمان یا شرکت متقاضی در باشگاه

6- پرداخت حق عضویت سالیانه اعضای حقوقی بنا برمصوبه مجمع عمومی هیئت امنای باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای یونسکوایران از طریق درگاه پرداخت باشگاه همین وبسایت

شرایط لازم جهت عضویت در «باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای یونسکوایران»

  • هیئت امنای باشگاه پس از ارزیابی فنی و بررسی مدارک درخواست کنندگان عضویت آنها رامتناسب با تخصص و سوابق آنها، در قالب گروههای تخصصی و بخشهای مختلف فعالیت باشگاه ساماندهی خواهند کرد و در رد یا قبول درخواست عضویت حقیقی و حقوقی اختیار کامل دارند.
  • درصورت مشاهده سوء استفاده اعضای حقیقی و حقوقی از کارت و یا نشان عضویت و احراز موارد تخلف توسط باشگاه، عضویت بلافاصله کان لم یکن خواهد بود و مبلغ عضویت غیر قابل عودت می‏ باشد.
  • عضویت و پرداخت حق عضویت صرفا از طریق همین سایت و درگاه پرداخت باشگاه انجام می‏ گیرد و بارگذاری اطلاعات کاملا دیجیتال است و باشگاه نماینده ای جهت انجام عضویت و دریافت وجه بصورت حقیقی و حقوقی خارج از سایت ندارد و در صورت اعتماد متقاضیان به افراد خاطی و سوء استفاده کننده، باشگاه مسئولیتی در قبال آنها نخواهد داشت.