رییس اتاق بازرگانی زنجان خبر داد: همکاری اتاق بازرگانی زنجان با یونسکو

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان با برگزاری سمینارها، کارگاه‌ها و دوره‌های مختلف آموزشی نه تنها در صدد ایجاد زمینه رشد و فضای تخصصی برای گروه‌های هدف می‌باشد بلکه با ارزیابی علاقه‌مندی‌های شرکت‌کنندگان، تلاش میکند آخرین دستاوردهای موضوعات قابل توجه را با همکاری مدیران موفق و صاحبنظر و سازمان های بزرگ و بین‌المللی ارایه نماید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یونسکو ایران، صمد یوسفی اصل عنوان کرد که اتاق بازرگانی زنجان در دوره جدید با تکیه بر نقطه نظرات اعضا، متخصصین، مشاوران زبده و با خرد جمعی اهدافی را دنبال میکند که بتواند ضمن معرفی صحیح ساختار و اهداف اتاق‌های بازرگانی، نقش و اثر مطلوب خود را نیز در توسعه فضای اقتصادی استان ایفا کند. بنابراین این بار،  اتاق بازرگانی زنجان اولین همکاری خود را با یونسکو در قالب کارگاه آموزشی یک روزه تجربه میکند.

وی در ادامه افزود اتاق بازرگانی زنجان  با در نظر گرفتن شاخص‌های خود و رویکردهای یونسکو اولین قدم را با همکاری با “باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یونسکو” به دلیل  جایگاه رسانه‌ها و اهمیت شناخت نقش آنها در مدیریت، برداشته است.


صمد یوسفی اصل ضمن اشاره به نخستین جشنواره اقتصاد و رسانه که توسط اتاق بازرگانی زنجان در ۳۱ مرداد سال جاری با هدف تعریف و تبیین ارتباط جدید و صحیح  فی‌مابین اقتصاد و رسانه برگزار شد، تاکید کرد اتاق بازرگانی زنجان همچنان در همین راستا تلاش میکند تا با پایه‌ریزی برنامه‌های مختلف، فعالان این دو حوزه را به هم نزدیک‌تر کند که با شاکله فعالیت‌های یکدیکر بیش از پیش آشنا شوند.

وی اعلام کرد کارگاه یک روزه “مدیران عصر رسانه” با همکاری اتاق بازرگانی زنجان و یونسکو سه شنبه مورخه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰ با تدریس “دکتر معصومه نصیری” به صورت رایگان در محل سالن همایش‌های اتاق بازرگانی زنجان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام